NY SPILLELISTE

I går laget jeg meg ny spilleliste før trening. Jeg fant frem en rekke gode, gamle nittitalls partylåter og hadde tidenes benøkt! Fy søren som jeg koste meg. Jeg bokstavlig talt danset mellom settene. Ny musikk og ny spilleliste gjør virkelig noe med motivasjonen og treningsgleden!

SAMSUNG CSC
Jeg har på meg Miiego øreklokker, Rönish shape tights med rød detaljer, topp fra H&M og sportsbh fra Reebok

Ny spilleliste:
Gonna Make You Sweat (Ultimix Remix) – C & C Music FactoryC
Pearly gates – Nayer
Lordly – Feder
Kylie -Aakcent 
Better off alone – Alice deejay
Living on video – Pakito radio edit
Played a live – Safri duo

Disse låtene gav i hvert fall meg ekstra godt humør og energi. Kanskje de kan inspirere deg også? Om du har noen bra treningslåter å anbefale, tar jeg dem gjerne imot. Jeg får aldri nok treningsmusikk :grin: Ha en god onsdagskveld! 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg