TORSDAGSKVELDEN PÅ SITT BESTE

Slik ser altså torsdagskvelden ut hos meg; bustete hår, litt slitent ansikt, treningsklærne er fortsatt på, og sushi og godis står foran meg. Jeg kaller det torsdagskvelden på sitt beste!

Jeg kom akkurat hjem fra en god styrkeøkt på skuldre, bryst og armer. Det ble dips, benkpress, skulderpress, sidehev og triceps pushdown i høyrep. Det vil si at jeg gjorde alle øvelsene med rundt femten repetisjoner. Det er lenge siden jeg har trent med såpass lette vekter og så mange repetisjoner. Jeg fikk virkelig pulsen opp og svetten rant. Jeg følte nesten at jeg hadde en kondisjonsøkt. Herlig altså!

 I hele dag har jeg hatt skikkelig helgefølelse. Jeg jobber riktignok både fredag, lørdag og søndag, så det er langt fra helg, men følelsen er der uansett. Og det er en deilig følelse, så den skal jeg utnytte! Ettersom det er helg i mitt hodet, slo jeg til med en real kosekveld. Jeg later rett og slett som om det er helg i kveld! Nå blir det helgekos resten av kvelden :mrgreen: Ha en god torsdagskveld da dere!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg