DETTE VELGER JEG DENNE UKEN

God morgen fininger ♥ Er du klar for en ny og forrykende uke? Ikke glem at du er sjef over ditt eget liv, ditt eget hodet og hvordan uken utarter seg. Selv har jeg startet mandagen med blanke ark og ladet opp hodet med positive innputt. Nå er jeg klar for den nye uken! 


Jeg har satt meg opp noen punkt denne uken som jeg vil fokusere på.
Dette velger jeg denne uken:
– Jeg velger å ha en fantastisk uke
– Jeg velger å elske med et stort hjerte
– Jeg velger å tro på min egen styrke
– Jeg velger å tenke glade tanker 
– Jeg velger å være takknemlig for alt og alle jeg har
– Jeg velger å leve det livet jeg ønsker


Jeg har på meg Puma tights, favoritt Adidas genseren og Reebok sko

Hva velger du?
Gjør det beste ut av hver dag denne uken :grin: Gjør det til din uke!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Hannah:
      Om jeg drar på ferie, pleier jeg å ta treningsfri. Ellers er det sjeldent at jeg ikke har lyst til å trene over lengre perioder. Det går som regel over etter en dag eller to. Å lytte til kropp og psyke er alltid det beste 🙂

    2. Bloggen din er så motiverende og positiv! Elsker å lese den! 🙂
      Lurer på en ting bare: jeg driver og trener regelmessig selv, men innimellom så har jeg én uke hvor jeg bare ikke har lyst til å komme meg på trening i det hele tatt! Hva gjør du da? Dropper du det eller tvinger du deg selv?
      Og hvor mange ganger i uken pleier du å trene? 😊

    3. Å, dette var fint Kristine! Takk for en stadig påminning om å være takknemlig for det man har, og velge å gjøre det beste av alt. Ønsker deg en fantastisk uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg