ISFEST

I dag ble det dessert før middag. Tidligere i dag var det nemlig isfest i sofaen min! Jeg gikk faktisk hjem fra trening i dag uten å ha fullført. Halsen har vært vondt i et par dager nå og i dag ville ikke kroppen henge med. Istedenfor å fullføre treningsøkten, gikk jeg på Meny og kjøpte meg is. Ja, selv på en torsdag! Har du lyst har du lov, sier nå jeg! 

Alle som kjenner meg, vet at jeg er tidenes isfreak! Jeg kan vel si at is er min store “synd”. Hadde ikke is eksistert i denne verden (takk gud for at det gjør), hadde jeg nok vært tynn som en strek. Jeg spiser is nesten hver dag!

Som den iselskeren jeg er, følger jeg med på nyheter og går alltid innom isdisken i butikken for å se om det har kommet noe nytt. Til min store glede har det kommet mange isnyheter denne sesongen. Jeg har forelsket meg helt i disse tre fra Ben&Jerrys.


Alle disse tre variantene kan jeg anbefale på det sterkeste, selv om Salted caramel brownie er min absolutt favoritt. Denne må du bare prøve! Det er en vaniljeis med salt karamelsaus, browniebiter, sjokoladebiter og cookie dough biter. Helt himmelsk altså!
Resten av kvelden blir det NetFlix og isfest, for ja, is hjelper mot vond hals :mrgreen:
Ha en herlig torsdagskveld!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Stina:
      Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene Stina. Tusen hjertelig takk 🙂 Ta vare på deg selv. Om jeg kunne bli syk fra min spiseforstyrrelse og selvskading, så kan absolutt du. Jeg har troen på deg <3 Vær sterk og nyt isen 🙂

    2. Herlige du! Jeg ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg setter så pris på bloggen din. Jober mot å bli frisk fra alvorlig Anoreksia. Nå som jeg er inne i en dårlig periode er jeg livredd for å gå inn på blogger jeg følger fordi det er så mye fokus på hvor farlig eller usunt alt er, men din blogg er jeg aldri redd for. Nettopp fordi du spiser is uten å sunnifisere den eller trener i 4 timer etterpå. Du viser at sunnhet ikke bare er brokkoli og agurk. Du er virkelig mitt forbilde, du gir meg troa på at man kan bli frisk igjen. Målet for denne helgen: prøve en av iskremene uten dårlig samvittighet eller pfølgende trening.
      Ønsker deg en fantastisk helg! Tusen takk:)

    3. Så rett du gjør, noen ganger må man bare avbryte og pleie kroppen istedet 🙂
      God bedring å kos deg med isen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg