NÅR DET MINST PASSER

Er det ikke alltid slik at du blir syk rett før eksamen, at du søler kaffe når du har skikkelig dårlig tid, eller at du blir skadet før en konkurranse. Kjedelige ting skjer alltid når det minst passer! Sånn er det for meg akkurat nå. Jeg har naturligvis blitt skikkelig forkjølet med snørrete nese, hoste og det som hører med. Det skjer selvfølgelig når kalenderen er stappfull av avtaler og jobb.


Bilde fra tidligere i uken. 

Nå har jeg ligget i sengen i flere dager, nærmest levd på is, proteinkaffe og sjokolade, og hatt nada trening. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke føler meg spesielt fresh og fin til fotoshooten jeg har imorgen. Det er kjipt at jeg ble syk akkurat disse dagene, og for all del, jeg kunne presset kroppen min på trening og tvunget i meg salat og kylling, men slik er ikke jeg! Med årene har jeg lært at jeg mye heller vil ta vare på kroppen min og pleie den når den trenger det. Til gjengjeld blir den frisk fort og spiller på lag med meg. Vil kroppen ha is og hvile, så får den det! Da gjør jeg heller det beste ut av situasjonen og nyter, så godt det lar seg gjøre, noen late dager. Fotoshoot eller ei! Om jeg ikke er i min beste form, har ikke det noe å si. Helsa først! 

Håper din lørdag blir knall :grin: At livet smiler og at alt er godt. Om ikke, forsøk å få frem et smil uansett. Alt blir bedre med et smil om munnen! 
Ha en herlig helg!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg