HVORFOR STÅR DU OPP?

Riktig god morgen dere!
Hvorfor står du opp om morgenen? Ja, hvorfor står du egentlig opp?
Vekkerklokken ringer og det første du tenker er kanskje ‘i dag blir en lang dag’ eller ‘å jeg er så sliten’. Er det sånn du starter dagen din, vil den også utarte seg slik. Du husker kanskje en dag du stod opp om morgenen og hadde noe du gleder deg til? Hvor du nærmest hopper ut av sengen, er super entusiastisk og gledet deg over det som skulle skje. Slike dager blir så mye bedre!

Ikke noe er som en god kopp kaffe og glade tanker på morgenkvisten ♥


Finn en grunn til at du står opp om morgenen. Hva som virkelig gjør at det er verdt å stå opp akkurat i dag. Da mener jeg ikke unnskyldninger  som ‘fordi jeg må’ eller fordi ‘andre forventer det’. Det er faktisk en grunn til at du står opp hver eneste dag. Kanskje er det noe så lite som at du trives på jobben din, at du gleder deg til å vekke barna dine, eller det være at du ser frem til noe hyggelig du skal gjøre i dag. Finn en slik grunn hver eneste morgen!

For min del kan jeg si at jeg står opp fordi jeg synes det er spennende å lære og jeg elsker utdanningen min. Jeg står opp fordi jeg gleder meg til morgenkaffen og frokosten. Og akkurat i dag står jeg opp fordi jeg skal møte en venninne å planlegge ferie senere i dag. 

Gjør dagen din litt bedre. Spol inn på det positive sporet om morgenen og finn ut hvorfor du står opp :grin: Det er alltid noe å glede seg til hver eneste dag!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg