EN FULLKROPPSØKT

I dag hadde jeg tenkt til å trene en fullkroppsøkt, men for å være helt ærlig, ble det alt for mye alkohol på denne jenta i går og jeg er skikkelig dårlig form nå! Derfor ble det noe helt annet enn planlagt på trening i dag.  Selv om det ikke blir en fullkroppsøkt på meg, vil jeg likevel dele økten med dere. Denne økten er helt super! Du får trent hele kroppen på rundt en halv time, du får opp pulsen, du får svettet og du får kjent på de herlige endorfinene.

Her har jeg brukt en vektstang, men du kan også gjøre fulllkroppsøkten ved hjelp av manualer eller kettlebells.
Når det står A1 og A2, eller B1 og B2, betyr det supersett. Det vil si at du gjør disse øvelsene rett etter hverandre, før du så tar en pause og deretter gjør et sett til.  Kjør på!

SONY DSC
A1: Knebøy                                                                                                       Dagens antrekk består av Nike Huarache sko, Puma tights og sort Junkyard singlet.
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCA2: Stående roing
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCB1: Markløft
3 sett * 8 -10 repetisjoner

SONY DSCB2: Skulderpress
3 sett * 8 -10 repetisjoner 

SONY DSCC1: Push ups
3 sett * 12 -15 repetisjoner (legg på ekstra vekt om du klarer flere)

SONY DSC
C2: V-ups                                                                                                         Dagens antrekk består av Nike Huarache sko, Puma tights og sort Junkyard singlet.
3 sett * 15 repetisjoner (brukt ekstra vekt om du ønsker).

Selv skal jeg ta denne økten imorgen eller tirsdag. Jeg elsker effektive og gode treningsøkter! Kanskje fullkroppsøkten er noe for deg også den kommende uken?
Lykke til :grin:

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Nora:
      Hei hei Nora.
      Først og fremst, takk for hyggelige ord 🙂 Det setter jeg pris på.
      Du blir sliten på en helt annen måte når du trener styrketrening enn når du trener kondisjonstrening. Men trener du med tunge nok vekter? Det kan høres ut som om du kanskje trener for lett. På en styrkeøkt på 30 minutter, blir du sliten og kjenner det godt i musklene om du trener med tunge vekter 🙂

    2. Hei Kristine!
      Jeg vil først bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt! Du gir meg masse motivasjon og tips og jeg syntes du har en super blogg.
      Jeg har lenge lyst til å prøve å begynne med styrketrening. Jeg er for det meste på gruppetimer så får litt styrke, men mest kondisjon.
      Jeg har lyst til å begynne mer muskler, så da skjønner jeg at styrketrening må til. Men når jeg trener styrke føler jeg at jeg ikke blir ordentlig sliten og føler jeg må trene mer og mer, og blir derfor aldri ferdig.
      Har du noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg