DAGENS SPILLELISTE

Onsdagsintervallene er gjennomført! For en herlig følelse :mrgreen: Jeg vet ikke med dere, men det er ingen annen treningsform som gir meg samme kick, glede og endorfinrus som intervaller. Jeg rett og slett elsker det!

SAMSUNG CSC
Når det kommer til intervaller, varierer jeg mye. Både hvordan jeg utfører intervallene, selv om jeg liker best å løpe, hvordan intervallene ser ut med tanke på tid og intensitet, og også musikken jeg hører på. Jeg tror det at jeg har begynt å variere såpass mye, er en av hovedgrunnen til at jeg nå elsker intervaller. I dag hadde jeg ny spilleliste på øret. Det gir alltid ekstra med energi og motivasjon!

Dagens spilleliste så slik ut: 
Pump It Up – Elvis Costello
The Rockafeller – Skank Fatboy Slim
She Wants to Move –  N.E.R.D
You’re so Damn Hot – Ok Go
Breathe Me (Mylo Remix) – Sia
Welcome to the Jungle – Guns N’ Roses
Too Bad About Your Girl – The Donnas
Gettin’ Jiggy Wit It – Will Smith

Har du hatt en god treningsøkt i dag? Kom gjerne med musikktips om du har det. Ny spilleliste lager jeg hele tiden og da er det alltid moro med noen nye låter!
Ha en fortsatt god onsdagskveld. 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Åh Kristine, du är så sprudlande glad och din energi smittar av sig! 🙂 tusen takk för den daglige motivationen som du sprider 🙂 har ett låttips, bästa squatlåten : Hungry med Rob Bailey & The Hustle Standard 👌🏻👊🏻
      God fredag! 🙂😘

    2. Super spilleliste!! Er du helt fin i beinhinnene nå? Isåfall, hva gjorde du for å komme dit, og hvordan trener du for å holde det i sjakk i dag?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg