PÅSKEFERIE

Først vil jeg bare si tusen takk for alle mail, henvendelser og kommentarer jeg har fått etter gårsdagens innlegg. Jeg blir rørt langt inn i hjerteroten av mange av ordene deres ♥ At noen tar seg tid og bry til å skrive noen ord betyr så mye mer enn du aner. For meg er det deres tilbakemeldinger som holder liv i bloggen og som gjør det givende å blogge. Vit at jeg er enormt takknemlig for at jeg har slike fantastiske lesere som dere, så tusen hjertelig takk! 

SONY DSC
I morges rakk jeg en tur ut i solskinnet før regnet kom dalende. Det er utrolig deilig å se at det spirer og gror. Jeg bli virkelig glad av slikt! Påsken er i grunn en ganske så fantastisk høytid. Solen er tilbake, det er lysere tider, dagene er lengre, blomstene har begynt å spire og fuglene kvitrer. Hos meg kommer vårstemningen for fult og skuldrene senkes. Tiden vi har fremfor oss nå, er den beste tiden på året etter min mening!

SONY DSC
Æ får sola midt i øyan….But I love it. Solskinn i mitt hjerte!

SONY DSC
Jeg tok påskeferie i dag og har faktisk fri helt til tirsdag. Det skal bli utrolig deilig med noen dager helt av. Akkurat nå er jeg igang med en real påskemiddag, nemlig langtidsstekt lammelår med rotgrønnsaker og fløtegratinerte poteter. Jeg har invitert hele familien på middag, så i kveld blir det forhåpentligvis god mat, noe godt i glasset og god stemning. 

Håper du også har påskeferie og at du nyter noen deilige dager med de du er glad i. Ta frem påskeegget, finn hvilepulsen, le masse og kos deg :grin: Det skal jeg! Riktig god påske. 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg