LØP FOR EN GOD SAK

Dere har sikkert fått med dere at det er Wings for Life løpet imorgen. Det har florert med reklame for dette løpet på sosiale medier! Selv har jeg sett det x-antall ganger på instagram og diverse blogger, men jeg har egentlig aldri helt fått med meg hva det er. Det var først når en venninne fortalte meg om det i går, at det gikk opp for meg hvor enkelt det er å delta og jeg bestemte meg for å løpe for en god sak jeg også.


Du kan løpe hvor som helst i hele verden! Ved å laste ned Wings for Life Run-appen kan du løpe akkurat der du er. 30 minutter etter at du har startet å løpe, noe som er klokken 13.00 i Norge, begynner en bil å kjøre etter deg i appen. Denne bilen vil kjøre raskere og raskere, og vil etterhvert ta deg igjen. Når bilen har tatt deg igjen, er løpet over. Farten på bilen er lik for alle, slik at de som går, vil bli tatt igjen nok så raskt, mens de som løper fort, ender opp med å løpe langt. Alle inntektene fra løpet går til forskning på ryggmargsskader. 

Jeg er ikke ambassadør for løpet eller noe slikt, jeg synes bare dette er et bra tiltak. Alle kan delta, uavhengig om du er en løper eller ei. Løp eller gå! Ikke minst er det moro å kunne løpe sammen med resten av verden, at vi globalt samles for å gjøre en god ting sammen. Hvor fantastisk er ikke det? :mrgreen:
Klokken 13.00 starter løpet imorgen. Det vil si klokken 21 om du er i Australia eller klokken 08 om du er i Brasil. Så bli med og løp for en god sak du også!

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg