EGENKJÆRLIGHET

God morgen skjønninger ♥ Jeg sitter her, trøtt i trynet med morgenkaffen min og har akkurat hatt et par minutter med positiv selvsnakk. 
 SONY DSC
Når jeg først begynte å snakke pent til meg selv, jobbe med min egenkjærlighet og bli glad i meg selv, skjedde det en total endring. Ikke bare følte jeg meg utrolig mye bedre, det positive generelt begynte også å gå på automatikk. Automatisk valgte jeg det som var godt for meg på flere områder i livet. Maten som gjør godt for kropp og sjel, menneskene som gir meg noe, å gjøre de tingene jeg virkelig setter pris på, de situasjonene og øyeblikkene jeg husker, den aktiviteten som gir meg energi. Noen vil kanskje kalle det egoistisk, men der er jeg uenig. Det er ikke egoistisk å ta de valgene som er riktige for deg, både fysisk og psykisk. Det kalles egenkjærlighet og er det beste du kan gi deg selv. 

Start med det. Akkurat her og nå!
Ta de valgene som gir deg noe og som får deg til å gro. Du er verdt det!

Kristine ♥ 

12 kommentarer

Siste innlegg