MORGENTRENING

Da er lørdag formiddag her og jeg er allerede ferdig trent og på vei til jobb. Jeg startet lørdagen med en god kopp Kristines spesialkaffe før jeg og morgentrening. Det er så deilig å starte dagen slik. Jeg blir i så utrolig godt humør! 


Jeg har på meg Nike sko, gammel tights fra Reebok – denne ligner, sports bh fra Reebok og Miiego øreklokker, og Noccoen er, som alltid med. 

Jeg kjørte en sirkeløkt med kettlebells og egen kroppsvekt. Under har jeg har lagt ved link til en film av alle øvelsene slik at du kan se hvordan de gjøres om du er usikker på utførelsen. 
Morgentrening på en lørdag og økten så slik ut:
Utfall med kettlebell
Roing med kettlebell
Sumo knebøy med kettlebell
Hoppende knebøy med kettlebell
Push ups
Sideplanken
Supermann

Alle øvelsene ble gjort rett etter hverandre med 10 -15 repetisjoner.  Deretter tok jeg en pause før jeg gjentok sirkelen igjen. Totalt kjørte jeg 3 runder. Da har du en god og svett økt på under en halv time. 
Håper du får en super lørdag :grin: Nyt helgen!

Kristine ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg