GRATULERER

SAMSUNG CSC
Gratulerer så mye med dagen Norge og alle fantastiske lesere ♥ Jeg titter bare innom for å ønske dere alle en fantastisk dag. Været er ikke det beste her på Østlandet, men feiring blir det uansett. Godt humør er det viktigste i dag! Nyt dagen med is, noe godt i glasset, tog, flagg, hygge, masse latter og alt som hører med. 

SONY DSC
Jeg har akkurat laget meg en enkel og god frokost. Lakselomper. For et par år siden hadde jeg helt dilla på disse. Jeg tror muligens jeg spiste meg lei. Nå er jeg på lakselompe-kjøret igjen. De er knall gode! Også så enkle da. På to minutter har du et super sunt måltid med proteiner, sunt fett, grove karbohydrater, fiber, omega3 og en rekke andre livsviktige næringsstoffer. Spis dem til frokost, lunsj, middag eller kvelds. Vil du ha lompene i matpakken, pakker du en og en lakselompe inn i aluminiumsfolie. Da holder de seg godt i flere timer. 

SONY DSC
Du smører lompene dine med philadelphia og et lite lag dijon sennep. Deretter legger du over ruccola, røkelaks og litt finhakket rødløk, før du ruller sammen. Mitt “hemmelige” triks er at jeg også legger bittelitt, cirka 1/2 ts, med finhakket ingefær i hver lompe. Det gjør underverker og setter virkelig prikken over i’en på måltidet. Da har du perfekte lakselomper i mine øyne!

Nå skal jeg spise opp maten min og komme meg avgårde. Dagen i dag skal feires med venner og noe godt i glasset. For ikke å snakke om x- antall is. Jeg er, som dere vet, tidenes ismonster, og på 17 mai kan en spise så mange is som mulig :mrgreen: 
Jeg ønsker dere en fantastisk feiring. Hipp, hipp, hurra!

Kristine ♥ 

12 kommentarer

Siste innlegg