SMIL FOR TRENING

God mandag morgen dere ♥ I dag var jeg fast bestemt på å få til en treningsøkt før forelesning. Jeg har en del jeg skal rekke i ettermiddag, så for å rekke en mandagsøkt, måtte det gjøres tidlig. Også er det utrolig deilig å starte mandagen med en økt! Jeg var fryktelig trøtt og ganske så motvillig da vekkerklokken ringte i morges. “Å, nei, hva tenkte du med Kristine, det er jo mye bedre å ligge under dyna“, var tanken som strømmet gjennom hodet mitt. 

SAMSUNG CSC
Jeg vet at jeg er et skikkelig B-menneske. Men jeg vet også hvor fantastisk deilig det føles bare jeg våkner og kommer i gang. Jeg karret meg motvillig opp av sengen, hoppet i treningsklærne, gav et stort smil til meg selv i speilet, tok meg en Nocco og en banan, og kom meg avgårde på trening. Det endte med en helt super treningsøkt på ben. Utfall, strak markløft, ett bens benpress, sumo knebøy med kettlebell og kick back med strikk. Høyt tempo og lettere vekter. Nå føler jeg meg som kongen på haugen! En blanding av mestringsfølelse over å ha trosset sengen i morges, samt endorfinene fra trening.

Noen ganger gjelder det å ikke tenke og bare gjør det! 
Ta på et smil og kom deg på trening i dag :mrgreen: Jeg kan love deg at du føler deg så mye bedre etterpå! Ha en nydelig mandag.

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. Bra jobba med å arbeide mot den stemmen i hodet! Kjente selv i dag da venninnen min spurte om jeg ville trene med henne at det fristet mer å dra hjem enn å trene. Styrke er ikke noe problem, men er på slutten av mitt periodiseringsprogram og har en uke med formtopping før neste uke med maksing, da kjente jeg 4 x 4 på mølla satt langt inne. Jeg bet det i meg og gjennomførte en knall økt, uten hold (dette sliter jeg en del med). Kan ha noe med Nocco Tropical å gjøre også, haha 🙂
      Håper du hadde en fin dag i går og at det fortsetter i dag, Kristine 🙂

    2. Statera Marit Ebeltoft:
      Nå som det er så lyst, får jeg ikke sove! Hehe… Så jeg er våken uansett og da kan jeg jo like så godt gjøre noe produktivt 🙂

    3. Ida:
      Hei Ida. Takk for hyggelige tilbakemeldinger 🙂
      Når det kommer til cellulitter, så er det noe alle har, men noen mer synlig enn andre. Selv har jeg en del cellulitter på rumpen. Jeg synes det hjelper litt å skrubbe området en gang i uken, men bort går de ikke. Foksuer heller på de områdene av kroppen din som du liker 🙂

    4. Hei 🙂 Jeg har fulgt bloggen din i mange år og synes at du er utrolig motiverende og flink! Jeg har et litt random spørsmål til deg, har du noen erfaringer med cellulitter? Jeg er en normalvektig jente på 23 år, som har i det siste blitt rammet av cellulitter, i mye større grad enn før. Det ironiske er at jeg trener oftere og mer regelmessig enn før, samtidig som jeg har kuttet ned på alkohol og andre usunne matvarer. Jeg blir så frustrert! Har du noen gode tips? 🙂

    5. Så bra gjort! Man må bare hoppe i det. Jeg er syk, så venter bare på at jeg skal bli frisk igjen, og kan begynne å trene igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg