PERFEKT

Hver morgen når jeg står opp, ser meg selv i speilet. Jeg har nemlig et stort speil rett ved siden av sengen. Når jeg ser meg selv i speilet, smiler jeg til meg selv. Ja, jeg er faktisk så merkelig! 

SONY DSCDet jeg ser i speilet er en fantastisk, sterk og flott kropp. En kropp som er langt fra perfekt, men som likevel er perfekt for meg. Det er en lykkelig kropp. En kropp med energi og glede. En kropp som kan bevege seg og som er sunn og frisk. Denne kroppen er mitt tempel.

Ikke glem det dere, at du har fantastisk mange gode egenskaper ved deg selv. En fyldig kropp eller en slank kropp, sprett rumpe eller flat rumpe, store eller små pupper, kort eller lang. Det spiller ingen rolle, det finnes ikke en rett eller gal kroppsfasong. Vi er alle fantastiske, flotte og perfekte på hver vår måte. Du er fin du! Akkurat slik du er. Glem aldri hvor perfekt du er som deg selv.

Kristine ♥  

13 kommentarer

Siste innlegg