ON MY EAR

Akkurat nå ligger jeg paddeflat med bihulebetennelse og streptokokker. Da blir det ikke mye trening! I stedet for å klage over at sykdom er kjipt og hvor vondt i hodet jeg har akkurat nå, vil jeg heller dele spillelisten min med dere. På søndag laget jeg meg nemlig en ny spilleliste. Jeg må alltid ha god musikk på øret når jeg trener. Det gjør meg glad og gir meg ekstra futt i rumpestumpen! 

SONY DSC

On my ear:
Pump It Up – Elvis Costello
The Rockafeller Skank – Fatboy Slim
She Wants to – Move N.E.R.D
You’re so Damn Hot – Ok Go
Breathe Me (Mylo Remix) – Sia
Welcome to the Jungle – Guns N’ Roses
Too Bad About Your Girl – The Donnas
Lose Control – Missy Elliott
Live Your Life – T.I. featuring Rihanna
Gettin’ Jiggy Wit It –  Will Smith

Som du ser, går det stort sett i gode gamle slagere. Selv om jeg stort sett hører på det meste av musikk, er ekstra glad i åtti- og nittitallet. Så lenge sangene jeg hører på har rytme og gir meg en godfølelse, havner den i spillelisten min! Har du noen favorittlåter til trening? Del dem gjerne :razz: 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Jeg hører på mye rart, alt fra pop til hardmetall når jeg trener. Det får meg skikkelig gira! En låt som er veldig rytmisk men ikke altfor rocka for min del heter “F is for faker” fra Team Me:-)
      God bedring!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg