MANDAGEN SOM BLE TIL SØNDAG

Riktig god mandag dere. Har helgen vært bra?
Jeg jobbet tretten timer på lørdag og følte meg helt utslitt på kvelden. Det er bakdelen ved å ha flere jobber og også drive eget firma. Jeg brenner veldig for det jeg gjør og enkelte dager, kan jeg ta på meg alt for mye. Forrige uke var en slik uke, i tillegg til at kroppen ikke er helt på topp etter at jeg ble slått ut med bihulebetennelse og streptokokker. Derfor bestemte jeg meg for å utvide helgen. I dag er det mandag, men jeg gjorde den om til søndag! 

SONY DSC
For å slappe av og senke skuldrene dro jeg en tur på hytta i går og tenker å kose meg her til imorgen. Søndag er i mine øyne, ukens slow motion dag. Jeg tok en søndag i går og tar en søndag i dag også! Det er heldigvis fordelen med å drive eget firma. Jeg kan jobbe fra alle verdens kanter og jeg kan også velge å ta meg nesten helt fri i dag, og isteden jobbe litt ekstra imorgen. Alt, har sine fordeler og ulemper.

SONY DSC
Jeg har på meg Nike sko, Nike bukse, topp fra H&M og Miiego øreklokker. 

Uansett, jeg gikk en nydelig tur i formiddag. Solen skinte, fuglene kvitret og skogen luktet friskt etter regnværet. Det er så vakkert ute altså! Jeg hadde podcast på øret og kjente at jeg virkelig fikk ro i sjelen av å traske rundt. 

SONY DSC
Jeg hørte på podcasten Personality hacker som en av dere anbefalte. Jeg falt virkelig for denne podcasten. Her ligger fokuset på deg og din personlighet, og hvordan du kan utnytte dine egne mentale prosesser mer optimalt. Tusen takk for podcast-tipset Tone! Podcasten var så spennende at jeg ble sittende ute et par timer etter at jeg hadde gått tur, for å høre noen flere episoder. 

SONY DSC
Jeg har ikke mye matinspirasjon å komme med til dere i dag. Dagens middag ble, som dere ser, grillet svinefilet, glasert løk, kokte grønnsaker og fløtegratinerte poteter.  Ellers har det blitt en real hyttefrokost med nystekte rundstykker og mye annet godt. Sånn blir det når jeg tar mandagen som søndag.

Har du hatt en bra mandag? :grin: Håper det. Nyt resten av kvelden!

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Tone:
      Nei, har aldri tatt en Meyers Briggs test. Kanskje jeg får gjøre det. Er jo litt skummelt å ta en slik test også! Hihi… Igjen, tusen takk for tipset Tone 🙂

    2. Så gøy at tipset falt i smak! Har du tatt en Meyers Briggs test? Man kan jo si mye om at personlighetskategorier ofte er utformet litt runde, slik at mange kan kjenne seg igjen, men nå har jeg hørt på denne podcasten i nesten to år, og alt de sier om min type føles nyttig å høre hvert fall. Og beskrivelsene blir jo ganske spesifikke når de skal fylle så mange podcaster med innhold 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg