VONDT I VILJEN

SONY DSC
I dag var jeg absolutt ikke motivert for trening. Dørstokkmilen føltes så lang og tung! Jeg satt og mannet meg opp til trening og sippet på Nocco’en min i nesten en halv time, før jeg endelig fikk lettet rumpen og kom meg avgårde. I det var det ikke kroppen som var problemet, det var rett og slett hodet. Jeg hadde vondt i viljen! 

SONY DSC
Jeg har på meg Nike sko, Reebok tights og topp fra Röhnisch.

Jeg kom meg på trening og etter fem minutter var jeg i fyr og flamme. Vips så var motivasjonen på topp og kroppen flommet over av energi og glede. Det ble tidenes treningsøkt! Jeg ble til og med snakket til av en super søt jente, som sa at hun var imponert over treningen min. Noe som forøvrig var utrolig koselig. Vi burde rose hverandre mer. Det er ofte ikke mer enn en tommel opp som skal til for å glede noen andre ♥ 
Uansett, vondt i viljen eller ei, noen ganger må en altså bare sparke seg selv i rumpen og komme seg avgårde. Så du kommer igang, føles aktiviteten mye lettere enn forventet. Endorfinene og mestringsfølelsen etterpå, vil føles fantastisk :mrgreen:
Har du hatt en god treningsøkt i dag?  

Kristine  ♥

6 kommentarer
    1. Astrid:
      Som det står i profilen min er jeg Nocco ambassadør, ja. Jeg får tilsendt en del, men kjøper også en del om jeg er tom, er på farten eller har lyst på en boks. Her jeg bor selger de det omtrent over alt; på matbutikken, helsekosten og på treningssenteret.
      Jeg er Nocco-avhengig og drikker flere om dagen. Men det er nok psyken min, altså kosen jeg forbinder med å drikke Nocco fordi jeg synes det er godt, som er avhengig, og ikke kroppen, om du skjønner hva jeg mener.

      Koffein, som da er i Nocco og kaffe, er det eneste (lovlige) kosttilskuddet sammen med kreatin som har bevis positiv effekt på trening. Du blir ikke avhengig, men kroppen venner seg til koffein slik at det vil ikke ha like bra effekt etterhvert. Derfor burde man ha pauser med jevne mellomrom. Hvor følsomme en person er og hvor lett kroppen venner seg til koffein, varierer fra person til person. Selv har jeg veldig høy tolleransegrense på koffein og kan drikke flere bokser Nocco daglig i tillegg til kaffe uten noe problem. Andre igjen, vil kanskje få vondt i hodet av 1 boks Nocco / kopp kaffe. Her må man rett og slett lytte til sin egen kropp og gjøre det som er riktig for en selv 🙂

    2. Er du sponset av Nocoo eller noe? Synes det er med på så mange bilder både her på bloggen og på instagram, og ofte med litt unaturlig plasseringer nærme kamera osv. Men kan jo bare være at det er tilfeldig 🙂 Hvor kjøper du det i så fall?
      Og et annet spørsmål, bruker du alltid Nocco eller annen koffein før du trener? Og blir man avhengig av det på noen måte?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg