DAGEN I DAG

Hei og hopp. Riktig god mandag dere. Håper den nye uken har behandlet dere bra så langt. Jeg startet uken min med noen timers kontorarbeid, for jeg møtte en venninne for en kaffekopp ute i finværet. Noen behagelige morgentimer, med andre ord. Etter det var jeg veldig klar for å komme meg en tur på trening og løfte noen vekter!

SONY DSC
For å få litt ekstra futt i rumpen, ladet jeg opp til treningsøkten med en Barebells kokos proteinbar og en kaffekopp. Om det er en stund siden jeg har spist, må jeg alltid få i meg noe rett før trening. Da har jeg mest fokus og energi. 
Det er forresten sommersalg på alle brett og esker hos X-life nå, her, og du får favorittene mine Nocco Tropical og  Barebells karamell og cashewnøtt proteinbar på tilbud!

SONY DSC
Treningsøkten i dag ble en god fullkroppsøkt med fokus på ben, rumpe og rygg. Jeg virkelig elsker når jeg har en god treningsøkt på en mandag. Det setter på en måte en god standar for resten av uken, samtidig som det kicker igang endorfinene og gjør meg ekstra glad og energifull!

SONY DSC
Jeg har på meg Puma tights, Reebok bh, Röhnisch topp og Nike sko.

Økten i dag:
– Frontbøy
4 sett * 8 repetisjoner 
– Chins
4 sett * 8 – 10 repetisjoner 
– Utfall på kasse, som du ser på bildet
4 sett * 10 repetisjoner 
– Enarms roing
4 sett * 10 repetisjoner 
– Donky kickback for rumpe
3 sett * 12 repetisjoner 
   i supersett med
– Kickback med strikk
3 sett * 12 repetisjoner
– Revers flyes med manualer
3 sett * 12 repetisjoner 

SONY DSC
Dagens middag ble en restemiddag med diverse fra i går. Kokte poteter, en salat av ruccola, erter plommetomater og paprika, biff og soppsaus. Soppsausen lager jeg ved å steke sopp i biter sammen med salt og pepper. Når soppen har blitt gyllen har jeg i creme fraiche, hvitløkspulver og en dæsj soya saus. En knall god saus på fem minutter som passer like godt til kjøtt som til kylling og svin. Soppsausen holder seg også flere dager i kjøleskapet i en lufttett boks, så lag en stor porsjon. 

SONY DSC
Ettersom jeg var litt sulten etter middagen, ble det en slags dessert. Jeg er fan av slike “jeg tar det jeg har lyst på”- tallerkner. Da får jeg tilfredsstilt absolutt alle lystene jeg har! I dag ble det havrelompe toppet med blåmuggost og honning, et eple og to riskaker toppet med hamburgerrygg, cottage cheese, bønner, ketchup og sylteagurk. Det høres kanskje ut som en fryktelig rar kombinasjon, men det var akkurat det jeg ville ha!
 
Nå befinner jeg meg på jobb og her blir jeg noen timer til. Etterpå blir det kveldskos med en kompis. Jeg tror jeg skal lage sunne havrevafler. Det gir en bra avslutning på mandagen! Ha en fortsett herlig mandagskveld :grin: 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg