HVA VIL DU HA

God morgen dere. Da er det helg! Jeg har gledet meg skikkelig til denne helgen. Ikke fordi det er helg, men fordi det skjer så mye moro denne helgen. I går var Sankthansfeiring, i dag venter en gåtur med venninne, noen timers arbeid og i kveld skal jeg på tiende klasse reunion. Jupp, jeg er offisielt blitt voksen. Det er ti år siden jeg var ferdig med ungdomsskolen! Imorgen tar jeg meg en tur på hytten og blir der til mandag morgen. Med andre ord, en super koselig helg!

SONY DSC
I dag har jeg noen spørsmål til deg som jeg håper du vil ta deg tid til å svare på. Selv om jeg synes det er utrolig morsomt å skrive for dere, for meg er det mer en hobby enn en jobb, er det i bunn og grunn for dere jeg skriver. Det er hver enkelt kommentar og tilbakemelding som gjør det gøy og motiverende å blogge! Jeg ønsker å skrive om temaer dere synes er interessant og utvikle meg slik at jeg kan bli best mulig for dere. Spørsmålet mitt er egentlig hva akkurat du ønsker? Når på dagen liker du best at jeg publiserer innlegg? Hva vil du at jeg skal skrive mer om? Er det noe jeg skal skrive mindre om? Hva vil du lese om? Ja, hva vil dere ha? Om dere har noen ønsker, tips eller råd, tar jeg de hjertelig imot :grin: Den eneste måten jeg kan bli bedre på, er ved å få konstruktiv kritikk.

I mellomtiden sender jeg deg et lørdagsmil med gode ønsker om en riktig god helg! 

Kristine  ♥

14 kommentarer
    1. Tusen takk for masse gode tips og ord. Nå skal jeg ta de med videre og bli enda bedre <3 Takk og god klem til dere 🙂

    2. Tips til treningsøvelser for ulike kroppsdeler, hva du spiser som matpakke, time for time gjennom en dag med deg, Sverigetips (Om du har noen), faktainnlegg om kosthold (hvordan det kan/bør legges opp, hvordan du gjør det, gode matvarer osv).
      Ellers veldig fornøyd med hvordan det er nå! Ikke så glad i disse motivasjons/-psykeinnleggene fordi jeg føler det er ting jeg har hørt mange ganger før, men ser over at mange digger det så jeg kan enkelt scrolle meg forbi 🙂

    3. Liker bloggen din godt med god balanse. Det eneste jeg skulle hatt mer av er hverdagslivet ditt. Hvordan din dag ser ut på en måte. Du gjør jo mye og skulle likt å se hvordan du får tid til alt 🙂

    4. Jeg er her hovedsakelig for sunne og oppskrifter og kostholdstips! Er også glad i personlige innlegg, om blant annet helse, motivasjon og lignende 😁😁:-)

    5. Jeg digger litt fakta ting og å lære nye ting. Ellers synes jeg bloggen din er ryddig og fin med innhold og oversikt 🙂

    6. Digger egentlig alle de små motivasjonssetningene – og ordene du kommer med hver dag 🙂
      Ellers er det alltid gøy med spørsmålsrunde, selv om det er mye jobb for deg! Også elsker jeg alle de gode oppskriftene dine, så der må du dele alle du sitter på, hehe!
      Liker også å lese om hvordan en typisk hverdag kan se ut fra A-Å. Typ alt du har gjort i løpet av en dag. Fra når du sto opp, dro på jobb, trente, spiste osv. Høres kanskje kjedelig ut, men jeg synes det er gøy å lese om andres hverdag, haha 🙂
      Oooooogså, må der jo sies til slutt at du har en helt suuper blogg :))))

    7. Helt enig med kommentarene over. Elsker at du har så mye bra om psyken. Tar tak og sier ting rett ut og står for det. Det er utrolig bra. Ellers syns jeg du er veldig flink til å poste både innlegg om mat og trening på en sunn og du måte som er interessant å lese. Hvis det skulle vært noe å endre på ville det kanskje vært gøy om du viste litt mer av hvem du er som person 🙂

    8. jeg ønsker meg mer matvaretips! ting du tester ut av varer i matbutikken, som du synes er verdt å prøve. er en liten sucker for sånt som matnerd…
      og oppskrifter er alltid like gøy! og mer av hverdagslivet ditt ❤ og ellers er bloggen din super akkurat som den er!!! du er et bra menneske ❤

    9. Henger meg på Ida Maria her, synes ikke det er så mye som fortjener endring. Hvis jeg skal peke på èn ting så må det være at det hadde vært artig om du skrev mer om saker som opptar deg.

    10. Du fortjener noen ord <3 Når du publiserer innlegg er helt det samme for meg så lenge du publiserer. Kanskje jeg ville likt å se litt mer fra livet ditt. Hverdagslivet liksom. Ellers liker jeg bloggen godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg