PÅ EN TORSDAG

Et ønske fra dere er at jeg skal skrive mer om dagene mine. De varierer veldig utifra studiene, jobb – jeg har jo flere jobber, og sosialt. I dag har jeg hatt en rolig fridag. Jeg startet ikke dagen før vekkerklokken ringte rett før åtte. Jeg satt noen timer og jobbet med online pt-kundene mine mens jeg spiste frokost og drakk morgenkaffen. 

SONY DSC
Da solen så ut til å skulle titte frem bak, satte jeg meg ut og drakk en Nocco og hørte på en podcast. Planen var å sitte der et kvarters tid, for så komme meg på trening, men jeg kom aldri så langt. Jeg ble faktisk sittende der i en og en halv time mens jeg nøt sommerluften og det lille solskinnet som kom gjennom de grå skyene. Deretter møtte jeg en venninne og gikk en tur langs Kalvøya og pratet om turen til Kambodsja og Thailand. Årets sommerferie blir nemlig noen uker backpaking i Asia. Jeg gleder meg!

SONY DSC
Til lunsj ble det rester. I går hadde jeg nemlig helstekt kylling til middag sammen med ovnsbakte grønnsaker og poteterbåter. Dermed ble lunsjen kyllingrester, ovnsbakte grønnsaker og potet, samt et kokt egg. Jeg elsker rester altså! 

SONY DSC
Etter lunsj la meg jo noen timer i sengen og så de to siste episodene av House of Cards. Jeg er ikke i helt tipp topp i dag, det er nok pollengresset som river, og da velger jeg å ta det med ro. Sengen og Netflix over trening i dag altså!

SONY DSC
Akkurat nå, mens jeg skriver dette blir det litt snacking på diverse frukt og et knekkebrød med ost, cottage cheese og ketchup. Jeg venter på at bestevennen skal komme og vi skal spise middag. I dag tror jeg det blir sushi på oss…og muligens en softis til dessert. Hvis jeg får det som jeg vil, og det pleier jeg å gjøre, så er det akkurat det som skjer :mrgreen:
Håper torsdagen din har vært bra!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Maria:
      Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Jeg har gjort det tre ganger nå og det har gått bra hver eneste gang. Om du er redd for det, kan du eventuelt putte boksene i en pose som du knyter igjen. Skulle de eksplodere, blir ingenting vått på den måten 🙂

    2. Jeg har et litt rart og usaklig spørsmål om Nocco. Jeg ser du bruker å ha det med deg på ferie til utlandet, men hvordan er det egentlig å ta med seg Nocco i bagasjen når man flyr? Er så bekymret for at alle skal eksplodere i kofferten på grunn av trykket… Hvordan bruker du å gjøre det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg