TORSDAGSGLEDER

God ettermiddag dere ♥ Det er torsdag og dagen har vært fylt med masse små gleder, derav torsdagsgleder. Har du noen gang tenkt på at hver eneste dag består av 86 400 sekunder, og at det er en rekke magiske og gledesfylte øyeblikk i løpet av disse sekundene? Men vi må selv åpne øynene og se dem, og det er ikke alltid like lett. Gjør en forsøk og jeg er sikker på at du vil finne mer glede i hverdagen! 

SONY DSC
Dagen min startet med en stor pakke fra postmannen. Jeg elsker pakker! Tre brett Nocco tropical, to brett med Barebells proteinpudding, ett brett med Barebells milkshake og eske med diverse Barebells proteinbarer

SONY DSC
Favoritt proteinbaren min er helt klart caramel cashew. Denne er bare super god! Cookies & cream er også en stor favoritt. For de av dere som liker bontysjokoladen, vil coconut -choco falle i smak. Når det kommer til proteinpuddingen, er coconut cream, double chocolate og creamy vanilla favorittene. Masse godsaker i en og samme pakke altså!

SONY DSC
Etter å ha knasket en bar og drukket en Nocco, var jeg klar for å komme meg en tur på trening. I går prøvde jeg meg på en intervalløkt, men det gikk bare ikke. Kroppen ville ikke beveg seg etter en lang arbeidsdag, og det endte med at eg dro hjem. I dag derimot, hadde jeg en skikkelig god treningsøkt. Det er til å bli glad av! 

SONY DSC
Dagens treningsøkt var en styrkeøkt på underkroppen. Tunge frontbøy var hovedfokus med 5 sett * 5 -6 repetisjoner. Deretter ble det lette markløft med 4 sett * 10 repetisjoner, før jeg gjorde litt rumpearbeid med kick back i kabel, utfall på step kasse og ettbens benpress. Jeg følte meg ordentlig sterk og kraftfull under hele økten. Jeg elsker slike treningsdager! 

SONY DSC
Til middag ble det en real klassiker. Lompepizza! Dere har sett lompepizza hos meg en million ganger før, men jeg blir aldri lei. Fyllet varierer jeg alltid etter hva jeg har tilgjengelig og hva jeg har lyst på. Som regel slenger jeg på noen rester og vips, så blir det en god, rask, sunn og enkel pizza!

SONY DSC
I dag toppet jeg lompene med tomatpure, kidneybønner, rødløk, bacon og ost. Deretter går lompene inn i ovnen på nederste rille på 225 grader og stekes i 10 -15 minutter. For å lage en ekstra touch på lompepizzaene laget jeg en dressing av kesam, tomatpurè, finhakket hvitløk og pizzakrydder (en blanding av salt, pepper, oregano, basilikum og hvitløk). Det ble en god dressing som vil passe like godt til kylling, pizza eller som dipp til grønnsaker. 

Nå er jeg på jobb, men jeg er ferdig om noen timer. Da tror jeg det blir NetFlix og is i sofaen. For det frister veldig akkurat nå!
Håper du også har hatt en rekke torsdagsgleder i dag :grin: Nyt kvelden videre. 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Du sprer so mykje glede 😍 Blir berre so glad av å lesa innlegga dine 🌸 Og ikkje minst inspirera du enormt t trening og livsglede ❤️

    2. Anonym:
      Alle som har fulgt bloggen en stund, vet at jeg er en søtmoms. Jeg nekter meg selv aldri noe, og tar ofte en sjokoladebit eller litt s nesten hver eneste dag, det gjør at jeg ikke har så veldig lyst på godis, is og kaker når helgen kommer, så da holder det med noen biter da også 🙂 Mange som holder seg unna i ukedagene, går amokk i helgen. Da er det bedre å heller ta en bit når man har lyst og virkelig nyte det 🙂
      Angående proteinbarer, så spiser jeg en stort sett hver dag.

    3. Spiser du ofte proteinbarer? Og spiser du godteri, is, kaker osv? Hvis du gjør det, hvor ofte?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg