DET BLE IS ISTEDET

SONY DSC
Etter en lang dag på jobb, gikk jeg hjem, tok på meg treningsklærne og dro mot treningssenteret. Jeg var alt annet enn motivert for å trene! Det var nok autopiloten som gjorde at jeg i det hele tatt kom meg på trening. Da jeg kom dit, møtte jeg bestevennen. Han var like (u)motivert til å trene som meg. Uten å dra en mine, gikk vi ut. Plutselig satt vi i solen med hver vår McFlyrry og nøt livet! Ja, det ble is istedet for trening i dag! Det var så deilig, skal jeg si deg :grin: 

SONY DSC
Smash McFlyrry. Denne er god, altså!

SONY DSC
SONY DSC
Jeg var relativt fornøyd der jeg satt med isen mens jeg kjente solstrålene mot huden. Nå på sommerstid er jeg for at treningen må avvike av og til, til fordel for sosial hygge, sol, uteaktiviteter og annen moro. For meg er det en viktig del når jeg balanserer livet mitt. Ja, jeg elsker trening, men trening er bare en liten del av livet mitt. Venner, familie og hygge er vel så viktig. Jeg tar alltid det valget som gjør at jeg føler meg best. Noen dager, slik som i dag, er det å gå ut i solen med bestevennen det som gir meg mest glede. Andre dager er det å ta seg en treningsøkt og kjenne endorfinene strømme på. Jeg tror vi alle har godt av å kjenne etter hva en selv ønsker. Hva som gir glede og som betyr mest for akkurat en selv. Kun ved å lytte til ens egen innvendig stemme vil en finne gleden i livet. Og den fortjener vi alle å ha. Gjør noe i dag som du vil! 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Du er så bra! Elsker å lese bloggen din og alle de positive innleggene du poster. Også er du så fin! <3

    2. Gjorde litt det samme i går. Gikk forbi treningssenteret med treningsklærne, valgte heller å spise cookies, dra ut med bestevenn, drikke noen øl og avslutte med vegansk kebab. #littvondtimagenidag #liveterbestimpulsivt 😉 Den isen så veldig god ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg