FRIDAY I’M IN LOVE

I don’t care if Monday’s blue, Tuesday’s gray and Wednesday too. Thursday I don’t care about you. It’s Friday I’m in love with. I hvert fall denne fredagen!

SONY DSC
Jeg jobber mye for tiden. Som dere vet driver jeg et eget firma hvor jeg blant annet jobber som pt, kostholdsrådgiver og onlinecoach, og jeg har bloggen. I tillegg jobber jeg nå seks dager i uken i min vanlige jobb også. Dermed har det blitt en sommer med mye jobb. Da er det viktig for meg å gjøre det beste ut av tiden før og etter jobb, og også fridagene mine. 

SONY DSC
I dag har vært en slik dag. Som jeg skrev på snapchat, har jeg latet som om det er søndag. Jeg hadde en lang og lat morgen med en skikkelig god “søndagsfrokost”. Nystekte rundstykker og alt du kan tenke deg av pålegg. 

SONY DSC
Etter en lang frokost la meg meg noen timer ved bassenget og bare slappet helt av. Ingen musikk, ingen bok, ingen mobil, nei ingen forstyrrelser. Fy søren det var deilig. Her koblet jeg helt ut. Tror til og med jeg sovnet noen timer. 

SONY DSC
I ettermiddag ble jeg bedt på middag av noen venner, noe som passet perfekt da solen ble borte og regnet tok over. Jeg fikk servert den lekre grillmaten. Grillet marinert svin med grillede grønnsaker og fløtegratinerte poteter. Hvor godt ser ikke det her ut?

SONY DSC
Er det flere enn meg som synes mat smaker ekstra godt når en ikke har laget den selv? Jeg synes nemlig alltid at det jeg får servert av andre, smaker så mye bedre enn min egen mat. Denne middagen var virkelig super god. Godt selskap og mye latter hjalp også på smaken. 

Med andre ord; I’m in love with this friday! En helt nydelig sommerdag som har gitt meg så mye energi og glede! Håper dagen din har vært bra :grin: Nyt kvelden! 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. k:
      Hei K og takk for hyggelig tilbakemeldinger. Jeg er et helt vanlig menneske med strekkmerker, arr, cellulitter og annet. Om enkelte ikke forstår det, gjør det meg egentlig bare trist.

      Når det kommer til spørsmålet ditt, har jeg egentlig ingen tips. Å stå tidlig opp og forsøke å være effektiv når man først jobber, er egentlig det jeg kan si. Jeg er ikke noe “super kvinne”, jeg vet at det sosiale i perioder blir veldig nedprioritert fordi jeg jobber for mye. Slik at jeg har ingen magisk formel der. Det er rett og slett prioriteringer hvor jeg må veie opp hva jeg får mest glede av. Om du skjønner hva jeg mener 🙂

    2. Du ser helt vanvittig bra ut – FOR en kropp! Håper du driter i kommentaren om strekkmerker, herregud, altså, misunnelige mennesker…
      Kan du kanskje lage et innlegg om hvordan du får til å jobbe så mye, trene, få nok søvn, være sosial og få tid til kjæreste/dating? Jeg sliter med å orke alt sammen og trenger tips 🙂

    3. Kommentaren over er helt latterlig. Er det noe magisk ved en blogger som gjør at hun er immun mot strekkmerker?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg