KLAR FOR EN NY UKE

SONY DSCRiktig god mandags morgen dere ♥ Hvor deilig var det ikke å våkne til en solrik mandag? Jeg måtte ut å nyte noen solstråler før jeg satte igang dagens gjøremål. Mange av dere har vel ferie nå og nyter noen deilige feriedager. For min del har jeg igjen en uke med fult fokus, før jeg tar turen til Asia. Om en uke befinner jeg meg i Kambodsja akkurat nå! Jeg tar en kort backpakingtur på atten dager. Som jeg gleder meg til å utforske noen av landene der nede! 

SONY DSC
Jeg har på meg tights fra Adidas, sko fra Reebok, sports bh fra Adidas og genser fra Aim

Før jeg er klar for ferie, har jeg en haug med ting jeg må ordne. Jeg har en vegg med postit- lapper og huske-notater. I tillegg har jeg en hel del arbeid jeg må få gjort. Det er bakdelen med å ha eget firma. Du er selv ansvarlig for alt og kan egentlig aldri ta deg helt fri. Derfor vil jeg gjøre så mye som mulig før jeg drar, slik at jeg kan ta fri mesteparten av tiden der nede. 

SONY DSC
Nå skal jeg komme meg avgårde på trening, så er jeg ekstra klar for siste innspurt før ferie og veldig klar for en ny og bra uke! Håper uken din blir bra. Ferie eller ei, forsøk å få inn litt aktivitet, smil masse, klem de du er glad i og finn noe å være takknemlig for hver eneste dag :grin:

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg