TEKNISKE PROBLEMER

Som dere ser er det problemer med bloggen i dag. Det jobbes på spreng med å få ordnet designet og å få tilbake alle innlegg. Jeg beklager så mye og håper dere kan være tålmodige med meg. Forhåpentligvis er alt oppe og går igjen imorgen!


Som dere skjønner, er ikke dette meg akkurat nå. For å være ærlig sitter jeg i sengen, under et stort teppe ikledd ullsokker og en stor genser. Derfor legger jeg ved et bilde fra tidligere i måneden.
Uansett hva du gjør denne onsdagen, håper jeg du får en fin kveld.

Kristine ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg