MUSIKKTIPS FRA DERE

For en drøy uke siden spurte jeg dere på gjennom snapchaten min, kristineokern, om det var noen som hadde et musikktips eller to til meg. Det var virkelig på tide å oppdatere spillelistene mine! Responsen var mye større enn forventet og jeg mottok mer enn hundre tips, både låter og spillelister. Musikktipsene fra dere, vil jeg dele videre. Her har jeg tilfeldig plukket ut 30 av låtene som dere sendte meg. Kanskje du får noen nye musikktips også?

SAMSUNG CSCPump up the jam – Bodybangers
Sun is shining – Axwell, Sebastian Ingrosso​
One step closer – Linkin Park
Raise your hands up – Ummet Ozcan
Let it rock – Kevin Rudolf
Waves – DJ Satori
Savage – Flux Pavilion, MAX
Underground – Bassnectar & G Jones
Revolution – Elliphant
Monsta – Culcha Candela
Find me – Marshmello
Riot – Scooter
Sex on fire – Kings Of Leon
Shake the ground – Hedegaard
Where we belong, zombie remix – Fedde La Grand
Afro left – Leftfield
Bla bla bla – Gigi Dagostiono
Do or die – Flux Pavilion 
Who that be – Rich Chigga
Parachute – Otto Knows
Last all night – Oliver Heldens
Black Widow – Iggy Azalea
Noche del amor, radio edit – Andy Lopez
Caribbean rave – W&W
Spotlight – Kindervat
Fight music – D12
Till I collapse – Eminem
Basket case – Green Day
28 Raindrops – SNBRN
Psycho – Muse
Feeling Myself – Will.I.Am

Tusen hjertelig takk for alle musikktipsene, og i grunn alle kommentarer og tilbakemeldinger generelt 💖 Dere er helt herlige! 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg