NY HEKTISK UKE

God morgen sprekinger! Er du klar for en ny uke? Ny uke og nye muligheter vet dere :grin: Etter en fantastisk helg i Trysil, er jeg kjempe klar for å komme i gang med mandagen og tredje uke av sykehuspraksis. En ny, spennende og hektisk uke venter, med andre ord!

 Denne uken er, som nevnt over,  av det hektiske slaget med flere skoleoppgaver, dobbel jobb, full sykehuspraksis og sosiale avtaler. Kalenderen er stapp full! Heldigvis brukte jeg en god time i går på å planlegge den kommende uken. I hektiske perioder er det viktig for meg å planlegge slik at jeg rekker alt jeg skal, samtidig som jeg får spist, vært med de jeg er glad i og hvilt nok. Planlegging er virkelig alfa omega for meg i slike perioder! 

 Nå skal jeg komme meg avgårde på trening, før jeg skal lage klar en del matpakker og deretter kommet meg avgårde til praksis. Det er bare å sette igang!
Håper du får en fenomenal uke. Husk at dagen aldri blir bedre enn hva du gjør den til selv :grin: Vær aktiv, spis sunt og variert, smil og gled andre mennesker !

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. karoline:
      Altså, jeg legger jo bare dagene mine opp etter hva jeg skal. Type jobb, trening, skrive oppgaver, jobbe med online pt-kundene mine, osv. Så kan jeg ikke legge meg før jeg er ferdig med alt 😉

    2. Kan du skrive hvordan dag for dag ser ut en slik uke? Jeg sliter med å få tid til alt og trenger litt inspirasjon/lære av hvordan andre gjør det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg