HVA LISTEN

Hva listen er blitt en hitt i det svenske bloggmiljøet og jeg tenkte det ville være moro å gjøre det samme slik at dere kan bli bedre kjent med meg. 
Den ser slik ut:

 Hva er lett?
Å smile! Jeg tror muligens jeg har et innebygd smil i ansiktet. Jeg elsker å smile! Ikke minst fordi mitt smil ofte får de rundt meg også til å smile. En ting jeg liker enda bedre enn å smile selv, er nemlig å se andre smil! 

Hva skal du gjøre i kveld?
Ikke noe veldig spennende. Etter at jeg har vært på trening, skal jeg lage middag, for så å jobbe og studere et par timer. Deretter blir det matpakkelaging for i morgen og kveldsmat sammen med en episode på Netflix før jeg hopper i seng. Forhåpentligvis før klokken ti.

Hva er vanskelig? 
Å innse at jeg ikke kan få til alt. Jeg er et menneske som vil si ja til alt, stille opp for alle og være med på alt.  Stort sett går det veldig bra, men noen ganger er det rett og slett vanskelig å innse at jeg ikke klarer det og da føler jeg at jeg ikke strekker til!  På de tunge dagene, må jeg jekke meg selv ned og ta en alvorsprat med meg selv. Da føler jeg meg alltid mye bedre etterpå. 

Hva vil du gjøre mer av?
Ingenting! Å slappe mer av og bare nyte øyeblikkene som er her og nå. Og ikke minst, elske mer! 

Hva gråter du av? 
Hmmm, mye. Jeg kan gråte av en fin film, tanken på at jeg savner mamma eller av takknemlighet ovenfor livet. 

Hva stresser deg?
At jeg føler at tiden i hverdagen ikke strekker til. Praksis som i grunn er en fulltidsjobb i tillegg til vanlig jobb, å drive et firma, blogge, trening, skrive studieoppgaver og skulle ha litt tid til de jeg er glad i…det regnestykket går bare ikke opp. Jeg blir stresset bare av tanken! Isteden har jeg funnet ut at jeg må ta en oppgave av gangen. Det gjør meg mindre stresset.

Hva blir det til middag?
I dag blir det hel kylling med ovnsbakte grønnsaker og poteter. Da har jeg rester til morgendagens lunsj også. Hurra! 

Hva liker du best å trene?
Det kommer veldig ann på dagsformen, men styrke er favoritten.

Hva gjorde deg sint sist? 
Det vet jeg faktisk ikke. Jeg blir svært sjeldent sinst, så det husker jeg ikke!

Hva spiste du sist? 
En proteinkaffe, en håndfull yoghurtnøtter og en banan.

Hva er godt?
Snakker vi da mat eller ellers her i livet? Når det kommer til mat så er det meste godt i min munn. Men favorittene er lomper med blåmyggost og honning, og en saftig biff, de norske gode eplene, og et glass rødvin. Når det gjelder livet generelt er noe av det beste jeg vet i hverdagen å klemme de jeg er glad i. Ikke noe annet gir en godfølelse som det! 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg