HVERDAGSLUKSUS


I dag starter jeg sent på jobb. Dermed tok jeg meg god tid til å spise en ekstra god lunsj. Det er hva jeg kaller hverdagsluksus!


Nystekte rundtstykker, røkelaks, brie, kokte egg, spekeskinke, brunost, syltetøy, appelsin og en kopp kaffe. Her satt jeg i godt over en time og bare nøt stillheten, roen og den gode maten. 

 Når jeg har hektiske perioder slik jeg har nå, med full praksis, flere jobber og eget firma, er det ekstra viktig for meg å unne meg slike stunder med hverdagsluksus hvor jeg kan skru helt av. Jeg trenger noen time-out’s i løpet av uken for å hente meg inn og for å klarne hodet. Jeg vet med meg selv at jo flinkere jeg er til å ta slike pauser i hverdagen, jo mer effektiv er jeg ellers. 


Nå blir det en treningsøkt før noen timer med kontorarbeid venter og deretter kveldsvakt på sykehuset. Med en slik formiddag, må jo denne torsdagen bare bli helt super!
Håper du får en nydelig dag :razz: 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg