MORGEN MED SUPERKAFFE


Riktig god mandag morgen godtfolk. Jeg sitter her med min superkaffe mens jeg prøver å våkne og gleder meg til å komme i gang med dagen. Det er jo en ny uke! Jeg bare elsker mandager! 

SONY DSC
Superkaffe er noe jeg drikker nesten hver morgen. Det er en svart kaffe tilsatt sjokoladeprotein og kokosolje. Kaffe inneholder godt med antioksidanter, spesielt klorogensyre, som bekjemper frie radikaler i kroppen og derfor er en viktig del av immunforsvaret vårt. Kokosoljen inneholder hovedsakelig  kort- og mellomkjedede mettede fettsyrer. Disse blir brukt som hurtig energi i kroppen og lagres i liten grad som fett. Proteinpulver tilfører lettopptakelig og fullverdig protein. Som du trolig vet, er protein et viktig byggestoff for cellene i kroppen vår. Dette er med andre ord en superkaffe som både smaker godt og gjør godt!

SONY DSC

Superkaffe

20 – 30 g sjokoladerprotein
0,5 dl vann
1 ss kaffepulver
1 ss kokosolje, kan sløyfes
2 -3 dl varmt vann
3 dråper stevia sjokolade, kans sløyfes

Ha 0,5 dl vann, sjokoladeprotein, stevia og kaffepulver i et glass eller en kopp. Rør rundt med en skje til det ikke er noen klumper. Ha i kokosoljen og hell så over varmt vann. Rør rundt og drikk! 
Eventuelt kan du bytte ut 1 ss kaffepulver og varmt vann med vanlig svart kaffe. 

SONY DSCGjør denne uken til en bra uke! Ta vare på deg selv, smil hver dag, spis sunt og næringsrikt, vær aktiv, le masse, og nyt hver dag :razz: 
Ha en super mandag!

Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. Proteinpulver mitt klumper seg alltid :/ gjør jeg noe feil, eller kan det skyldes typen proteinpulver? Bruker whey sjokolade 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg