GLED DEG OVER HØSTEN

 Er du som meg? Foretrekker sol, sommer og varme? Jeg er i hvert fall et skikkelig sommermenneske og merker at det blir tyngre og tyngre å stå opp om morgenen nå som det blir mørkere og kaldere. Men høsten er kommet, uavhengig om en ønsker det eller ikke. Da gjelder det å finne det positive i situasjonen. Det å finne de små tingene som gjør at du kan glede deg over høsten. For det er tross alt mye fint ved denne årstiden også.


Her er noen årsaker til at du burde glede deg over høst
De vakre fargene
Det er så nydelig når trær, blomster og annet i naturen får de lekreste farger. Skogen er et kunstverk i seg selv på denne tiden av året!
– Fyre i peisen
Selv elsker jeg peiskos! Jeg kan sitte timesvis foran peisen og bare kjenne på varmen og høre den deilige knitringen fra veden.
– Gode TV-serier
Flere seier kommer ut i høstmånedene. Å pakke seg inn i et pledd og se på en ny favorittserie, kan være ganske så avslappende og deilig.

 – Høstluften
Det er noe friskt, klart og kjølig ved høstluften. Det føles som den renser opp i hele kroppen. Å ta seg en tur i skogen, gjerne med en termos og en nistepakke, er virkelig befriende på denne tiden. 
Ullgensere
Hvert år ender jeg opp med å kjøpe flere ullgensere. Å pakke seg inn i en stor, fluffy og deilig ullgenser, er så deilig!
Kakao
En stor, varm og god kopp kakao, og da mener jeg den ordentlige varianten laget på smeltet sjokolade og melk, er kanskje noe av det beste med høsten!

 Hva gleder du deg over med høsten?
Selv om det blir mørkere og kaldere, håper jeg høsten bringer mange gode øyeblikk for deg og dine :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg