FULLFØRT PRAKSIS & FRUKT OG IS

 Om du ikke liker skryt, burde du klikke deg vekk fra dette innlegget. Nå har jeg nemlig tenkt til å gi meg selv et godt klapp på skulderen. Jeg har akkurat fullført min første sykehuspraksis. Og det med masse gode tilbakemeldinger! Det har vært åtte intense uker, men samtidig utrolig givende og lærerikt. Jeg så fornøyd! 


Selve praksisen er grei i seg selv, med det er alt jeg driver med i tillegg som har gjort denne perioden utrolig hektisk. Jeg var skeptisk da jeg gikk inn i disse åtte praksisukene. For å være helt ærlig, lurte jeg på om jeg ville klare å gjennomføre! Å skulle ha full praksis på et sykehus langt unna mitt eget bosted, så langt unna at jeg faktisk har måtte bo mye på sykehuset, samtidig som jeg har jobbet i min vanlige jobb i en klesbutikk, jeg har fulgt opp mine online pt-kunder, jeg har skrevet skoleoppgaver, jeg har stilt opp for barnet jeg er støttekontakt til, jeg har vært sosial, jeg har trent, jeg har sørget for å fått i meg bra næring og jeg har tatt vare på meg selv. Jeg er rett og slett utrolig fornøyd med hvordan jeg har fått til og taklet alt. Det gir jeg meg selv et stort klapp på skulderen :mrgreen: Vel gjennomført Kristine! 

SAMSUNG CSC
Nå har jeg fått besøk av bestevennen og vi skal synke ned i sofaen med frukt og is.  Dette blir en real kose- og avslappningskveld for å feire fullført praksis. I mine øyne er det ikke noe bedre belønning enn frukt og is! 

SAMSUNG CSC
Ben & Jerry og en fruktsalat med appelsin, ananas, kiwi, druer og eple. Her tror jeg at jeg blir sittende, etter hvert liggende, resten av kvelden. 
 
SAMSUNG CSC
Og du, husk at det er viktig å skryte av deg selv og gi deg selv et klapp på skulderen i ny og ne. Selvskryt gir opphav til bedre selvfølelse. Så ta et lite minutt til å tenke over hva du har gjort denne uken. Jeg er sikker på at du har gjort mye bra! Om du har kommet deg på jobb hver dag, levert en skoleoppgave, hatt noen treningsøkter, ringt en bekjent du ikke har snakket med på lenge eller noe helt annet. Gi deg selv kredit for disse. Det fortjener du! 
Ha en fortsatt super duper fredagskveld.  

Kristine ♥

18 kommentarer

Siste innlegg