MANDAGEN ER HER IGJEN

Riktig god mandags morgen sprekiser ♥ Håper helgen har vært bra! 
Nå mandagen her igjen. Denne mandagen vil jeg at du setter deg et mål for uken. Kanskje skal du prøve deg på en ny pers på trening. Eller bestemme deg for å si to pene ting til deg selv hver dag. Smile til en fremmed. Legge deg litt tidligere. Lese litt mer i studiebøkene. Eller noe helt annet. Det trenger ikke være noe stort, men sørg for at du setter deg et lite mål som gjør at hverdagen din blir litt bedre. 

 For min del har jeg satt meg et mål om å senke skuldrene og stoppe opp litt mer. De siste månedene har vært veldig hektiske og jeg har nærmest konstant løpt fra en avtale til en annen. Ettersom praksis er over får jeg en helt annen hverdag fremover og da også mer tid. Jeg ønsker å bli flinkere til å nyte denne tiden og alle de fine øyeblikkene jeg møter hver dag. 

Nå skal jeg komme meg avgårde på trening. Som du ser over, har jeg nemlig nytt treningsoutfit og da får jeg alltid lyst til å løpe på trening med en gang!  
Håper du får en helt magisk uke :grin: Husk at dagene ikke blir noe bedre enn hva du gjør dem til. 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Så sint mål du har satt deg. Og ikke minst antrekket ditt. Ha en fin uke :-):-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg