HYTTEHELG

 God lørdag skjønninger ♥ Håper alt er bra med dere. 
Akkurat nå befinner jeg meg i Stavern. Etter at praksisperioden var ferdig, kjente jeg at jeg trengte å komme meg bort, stenge av alt jeg burde gjøre og bare senke skuldrene helt. Akkurat det gjør jeg her nå!


Dagen i dag startet med en kaffekopp og et par sjokoladebiter ute i morgensolen. Det er noe magisk ved å sitte å se ned på sjøen og å høre fyglene kvitre. Ingen lyd fra mennesker eller biler, bare stillhet og naturen. Jeg kjente roen senket seg med en gang.

 Nå har vi akkurat spist en god brunsj. En skikkelig hyttebrunsj slik den skal være med ferskt brød, nystekte rundstykker, egg, bacon, og masse annet godt pålegg.

 Resten av dagen blir trolig av den rolige typen. Denne helgen skal jeg bruke til å slappe helt av og lade opp etter praksisperioden. Batteriene skal fylles! Jeg regner med at timene vil gå til kortspilling og boklesing. I tillegg blir det nok en tur ut i finværet. Solen skinner så nydelig og naturen her er vakker.  


Håper du får en nydelig helg. Gjør noe som får deg glad til å smile :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg