FØR TRENING OG NYTT TRENINGSPROGRAM

Hei og god mandag dere. Håper helgen har behandlet deg pent. Jeg har i hvert fall virkelig kost meg. Etter en deilig langhelg på Norefjell med masse god mat, avslapping og latter, kjenner jeg at jeg er så klar for å komme igang med en ny uke :grin: Er du også det?


Før trening i dag tok meg en liten epleslang. Det skal sies at jeg spurte på forhånd. Det var altså lovlig epleslang. De norske eplene er jo så gode! Selv liker jeg å få i meg karbohydrater og koffein før trening, spesielt om det er styrketrening jeg skal gjennomføre. Hvor mye jeg spiser avhenger av hvor lenge det er siden jeg spiste sist måltid og hvor sulten jeg er. Noen ganger, som i dag, tar jeg meg bare et eple og en Nocco, mens andre ganger spiser jeg noe som minner mer om et mellommåltid. Karbohydrater finnes i matvarer som frukt, riskaker, potet, brød og lignende, mens koffein finner du i energidrikker som Nocco eller i kaffe. Karbohydrater og koffein gjør alltid at jeg har ekstra med energi på trening!

 Jeg har fått en del spørsmål om det nye treningsprogrammet mitt og hva som er målet mitt. Jeg begynte som sagt på et nytt treningsprogram forrige uke. For å være helt ærlig, har jeg ikke noe spesifikt mål. Grunnen til at jeg har valgt å få meg en coach og få oppfølging på treningen de neste månedene, er rett og slett fordi jeg vil se hva jeg kan få til om jeg faktisk setter treningen i et system. Det siste året har jeg ene og alene trent fordi jeg elsker hva trening gjør med humøret mitt. Jeg tørr påstå at jeg blir et bedre menneske av trening! Men, det har ikke vært noen form for plan eller struktur i hvordan jeg har trent. Nå har jeg lyst til å se hva jeg kan få til, både i form av styrke men også rent fysisk hvordan jeg kan forme kroppen, om jeg faktisk legger litt innsats og struktur i treningen. Selv om jeg er utdannet personlig trener og kostholdsveileder, og til daglig følger opp flere via online coaching, føler jeg ofte at jeg ser meg blind på meg selv. Derfor valgte jeg å få noen andre til å følge opp min trening. Det er utrolig deilig å overlate all programmeringen til noen andre. Da trenger ikke jeg å tenke, men må bare gjøre. 


Første uke av det nye treningsprogrammet gikk helt strålende og jeg stortrivdes. Nå gleder jeg meg til å starte på uke to! I dag er det en lett fullkroppsøkt som står på planen. 
Ha en fortsatt herlig mandagskveld :grin: Og god trening om du skal ta deg en økt i kveld!

Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg