GODBITER

God lørdagsmorgen skjønninger ♥ Jeg titter bare innom for å ønske deg en herlig lørdag. Jeg ønsker at helgen øser godbiter over deg, og at du ser dem og at du griper dem. Det er faktisk slik at uansett hvor grå, kjip og kjedelig denne dagen kanskje virker, så inneholder den en rekke godbiter. Men det krever at du åpner øynene, ser dem og tar dem i mot.

 Dere, vi lever bare en gang! Sørg for at du tar vare på dagen i dag. Le, spis noe godt, gjør noe som gleder deg og finn godbitene ved dagen i dag. Kanskje er det at solen sitter frem, at en venninne sender deg en hyggelig sms, at du har tak over hodet, sjokoladebiten du nyter, morgenkaffen du drikker, en god treningsøkt eller noe helt annet. Dagen er fylt med så mange fantastiske godbiter, se dem og grip dem og gjør dagen i dag til en bra dag!

 Nå skal jeg komme meg en tur på trening. I dag blir det en rask intervalløkt på under en halv time. Forhåpentligvis får jeg svettet litt likevel! Deretter venter noen timer på jobb før det blir sushi, godis og venninne kos i kveld. Ha en herlig lørdag :grin: Riktig god helg!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Hei!
      Kunne du ha skrevet et innlegg om hvordan å ha en bra eksamensperiode som varer over noen uker? 🙂

    2. Så mange glemmer at de selv er ansvarlig for sitt eget liv og tror lykke kommer utenfra når en faktisk må skape det selv. Takk for påminnelsen Kristine <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg