2018 KALENDEREN

Hvert eneste år gleder jeg meg over å kunne kjøpe meg en splitter ny og fin kalender. Jeg er en person som har mange baller i luften, og da må jeg ha et sted å skrive det inn, slik at jeg har en viss oversikt over dagene. Det å ha en fin kalender, gjør det ekstra moro å planlegge dagene. Derfor må jeg vise dere denne super fine 2018 kalenderen. 

 Denne 2018 kalenderen kjøpte jeg på Etsy fra selgeren SimplyNotebooks. Det siste året har jeg blitt glad i Etsy og handlet en del der. Etsy er en slags markedsplass eller nettbutikk med mange forskjellige selgere som selger unike varer. Ofte ting de har laget selv. Jeg har også handlet flere julegaver derfra.


I tillegg til å ha en personlig forside, har den også en ‘Goal planner’ før hver eneste måned. Her kan jeg skrive ned spesifikke mål for måneden, motivasjonsfaktorer og hvordan jeg skal nå målet. Det gir jo et ekstra motivasjonsboost!


Kalenderen har også helt vanlige kalendersider.
Er det bare jeg som synes det er morsomt med sånne små hverdagsgleder? Jeg gleder meg i hvert fall til å kunne ta kalenderen i bruk :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. katarina:
      Hei du 🙂 Det er slik at for å unngå toll så må den totale prisen med frakt og vare vare på under 350. Men det var ikke noe problem når jeg kjøpte 🙂 Eventuelt kan du jo sende en melding til senderen og høre om hun kan skrive gave på pakken din 😉

    2. Hei Kristine! Takk for herlig Tips!:) tenkte å bestille men lurte på hvordan det er med frakt og toll? må man holde seg under 350kr for å slippe toll?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg