DAGENS SPILLELISTE

I dag var dørstokkmilen forferdelig lang! Jeg visste riktignok at jeg ville føle meg så mye bedre etter en økt. Derfor tok jeg frem mitt lille triks, nemlig ny spilleliste, og vips føltes det helt greit å skulle gjennomføre en styrkeøkt. Det er utrolig hva god musikk gjør med humøret og treningslysten. Jeg fullførte en knall bra fullkroppsøkt med knebøy, hip thrust, nedtrekk, facepull og benkpress, og fikk til og med en ny rekord! Trenger du også litt ekstra motivasjon til trening denne mandagen, har jeg lagt ved dagens spilleliste under. 


Dagens spilleliste
– House Work – Jax Jones, Mike Dunn, MNEK
– BOOM – Tiesto, Sevenn
– Cold Ain’t For Me – Oceans
– Project Well – Beattraax
– One More In The Corwd – Alex D’Rosso & Lucas Estrada Remix Thomas 
– You Don’t Know Me – Jax Jones, Raye
– UFO – Trap Edit
– What Hurts The Most )Morlando Remxi) – Cascada, Morlando
– A thousand miles – Ashworth
– Love Yourself (Krzysztof Żelazko Remix) – Krzysztof Żelazko

Om jeg oppdaterer spillelisten min eller lager en ny, og får inn nye sanger, føler jeg alltid at treningsøkten blir ekstra god. Jeg går og danser mellom settene! God musikk gjør meg bare så utrolig glad! Gi meg gjerne noen tips om du har en favorittsang eller to. 
Håper ukestarten har behandlet deg bra og at du har hatt en fin mandag :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg