ÅTTE TING JEG VIL GJØRE I 2018

Nå står hvert øyeblikk et nytt år foran våre føtter. Jeg er ikke en person som setter meg nyttårsforsett, men jeg pleier heller å tenke ut noen ting jeg vil gjøre i løpet av det kommende året. Et nytt år, er jo som en ny dagbok en kan fylle med akkurat det man ønsker! Jeg vil blant annet fylle boken min med reiser, nytt bosted, vin, Osloopplevelser og bloggen. Hva vil du fylle din 2018-bok med? :grin: 
Her er åtte ting jeg vil gjøre i 2018. 

 Reise mer
Vilnus, Kambodsja, Thailnand, Danmark og Barcelona ble besøkt i 2017. Hvor vil turen gå i 2018? Det er så alt for mange steder jeg vil besøke! Australia, Botswanam Nepal, St. Petersburg, Tanzania, Venezia, Marokko er bare noen av stedene på listen min. Jeg elsker å reise og oppleve verden. I 2018 skal jeg desidert stryke noen land av verdenskartet mitt. 

Nyte enda mer
Tiden flyr! Jo eldre jeg blir, jo fortere føler jeg tiden går. Selv om jeg tørr påstå at jeg er ganske flink til å nyte, er det noe jeg vil bli enda bedre på. Øvelse gjør mester! Jeg vet at jeg allerede er mye bedre på å nyte den dag i dag, enn da jeg først begynte å fokusere på dette. Jeg skal bli enda bedre i 2018! Det er så enkelt som å ta seg noen sekunder til å se på den flotte stjernehimmelen, virkelig lytte til teksten på sangen en hører på, lukte på duften av nyklippet gress eller kjenne på det deilige kysset du får. Det er virkelig de små tingene i hverdagen som utgjør livet. 

Flytte
Bosituasjonen min per dags dato, er ikke helt optimal, men det fungerer helt greit med tanke på at jeg er svært lite hjemme. Når jeg er ferdig med studiene til sommeren, skal jeg flytte. Jeg gleder meg til å få meg et sted hvor jeg føler meg mer hjemme. Helt hvor jeg ender opp det vet jeg ikke enda. Jeg må gå en runde i tenkeboksen først!

Gå Besseggen 
Å gå Besseggen er noe jeg og min far har snakket om flere ganger. Besseggen har en fantastisk utsikt over Jotunheimen og norsk natur, og jeg må bare få gjort det! Vi har allerede avtalt at vi skal gjøre det rundt Sankthanstider. 

 Drikke mer vin
Altså, jeg elsker vin! Hvorfor drikker jeg ikke mer? Ikke misforstå meg, jeg oppfordrer ikke til å helle innpå med alkohol, men snarere til å gjøre det som gir deg glede i hverdagen. Å sitte å nyte et glass vin, gir meg mye glede. Lite er så godt som en god og kraftig rødvin! Det er sjeldent jeg tar meg et glass alene, men det skal jeg jammen begynne å gjøre oftere i 2018!

Delta i et løp
Hinderløp er en trend som er kommet til Norge som jeg har lyst til å henge meg på. I 2018 skal jeg delta på et løp som x-run, barskingen, toughest eller lignende. Det er noe med å gå litt utenfor komfortsonen og prøve noe nytt!

Turist i egen by
Oslo har så mye vakkert ved seg, likevel skal jeg ærlig innrømme at jeg kjenner byen alt for lite! Jeg vil ta meg tid til å være turist i egen by, se nye steder og attraksjoner, og teste nye restauranter og kafeer. Del gjerne noen Oslo tips om du har noen.

Fokusere mer på bloggen
Bloggen har ikke hatt stort fokus i 2017, men i 2018 vil jeg jobbe mer med bloggen og sosiale medier. Det å kunne dele triks, tips og gleder, og kanskje inspirere noen der ute, gir meg mye. Det skal jeg bli enda bedre på  i 2018!

Kristine  ♥​

9 kommentarer
    1. ååh, jeg er så enig i alle punktene! Selv sitter jeg med en lyst til å delta i et hinderløp men å delta alene er dessverre ennå uaktuelt :/

    2. Åh, så fine punkter!! Har så lyst å reise og oppleve jeg også, men økonomi og psyke ville ikke taklet det enda : ((

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg