JULEN VARER HELT TIL PÅSKE

Hei og riktig god lørdag dere ♥  I skrivende stund sitter jeg foran peisen og koser meg med kakao og pepperkaker. Midt i januar, tenker du kanskje?!? Men er det ikke slik at julen varer helt til påske? Jeg velger å tro det i hvert fall! Neida, jeg begynner å kjenne meg veldig så ferdig med julen, men i dag synes jeg det var så surt og kjølig ute at jeg ville kose meg inne. I tillegg trengte jeg en real pustepause og da synes jeg det passet perfekt med en god kopp varm sjokolade, pisket kremfløte og pepperkaker.

Hverdagen min er fortiden ganske så hektisk. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at jeg er nødt til å ta noen gode pustepauser for å holde meg frisk og ved godt mot. Det å kunne senke skuldrene og bare være i nuet, er livsnødvendig for meg. Da henter jeg inn rett og slett! Aldri glem viktigheten av  pauser hvor du kan koble helt av, slik at hodet får hvile og du får hentet inn energi. 

Nå skal jeg sitte her en times tid, høre på knitringen fra peisen og bare nyte, puste dypt ned i magen og kjenne pulsen daler. Forhåpentligvis er jeg skikkelig klar for en fullkroppsøkt etterpå. Da har jeg nemlig en treningsavtale og skal gjøre noen tunge løft!
Håper du nyter en herlig helg. Ha en riktig så bra lørdag :razz:

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Jenny:
      Blogg er jo kos, så da slapper man av. Men det ble full avslapping når innlegget var ferdig 🙂
      Ha en herlig søndag 🙂

    2. Klarer du å slappe av i nuet mens du tar bilder og blogger om dette da? 😅
      Ellers så det veldig digg ut! Ha en strålende lørdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg