SUSHI I SENGEN

Jeg vet at veldig mange tenker at jeg er hun jenta som løper rundt hele tiden, trener og stå på. Ja, jeg driver med mye og har stort sett et høyt tempo i hverdagen, men noe jeg også er veldig god til er å sette av tid til meg selv. Slik som nå. 

Akkurat nå sitter jeg i sengen med sushi og et glass rødvin. Så fort dette innlegget er publisert, skal jeg sette meg godt til rette, nyte god mat og drikke, og se på Netflix. Jeg virkelig elsker å slappe av! Ettersom jeg studerer på fulltid, har flere jobber, trener og liker å være med de jeg er glad i, har jeg funnet en “energihenter” i det å sette av tid til meg selv. Det er rett og slett helt nødvendig for at jeg skal klare å fungere og prestere. 

Tre av mine største favoritter; sushi, rødvin og Netflix. Av sushi så bestilte jeg laksenigiri og tempura scampi. Det er så godt!
Nå logger jeg av og skal nyte resten av kvelden. Ha en herlig onsdagskveld  :grin:

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Hørtes helt herlig ut! Viktig å klare å balansere 🙂
      Nydelig genser du hadde på deg! Hvor er den i fra?
      Ha en fin torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg