EN RASK KETTLEBELL ØKT

Denne treningsøkten skal jeg ikke skryte på meg at jeg har gjort i dag. I dag har jeg ikke trent. Det er lørdag og jeg sitter fortsatt med morgenkaffen min. Yes, jeg nyter en rolig lørdagsmorgen.

SONY DSC

Når jeg gjorde en opprydning på kameret i går, fant jeg disse bildene. De er tatt i mars, forrige nedstengte covid-periode. Ettersom mange bedriver hjemmetrening i disse dager, inkludert meg selv, vil jeg dele økten til tross for at det nesten er et år siden jeg gjorde den.

Dette er en minuttøkt, altså at du setter stoppeklokken til å ringe hvert minutt. Første minutt gjør du renegade row. Deretter går du dirkete på kettlebell burpees og gjør ett minutt med denne øvelsen. Så videre til knebøy og gjennomfører denne i et minutt, og  så videre til push ups. Du tar ikke pause mellom øvelsene, men tar en pause når du har gjennomført en runde med alle øvelsene. Jeg gjorde øvelsene fire ganger, slik at treningsøkten totalt varte i 20 minutter. Husk at du også må varme opp før du starter.

En rask kettbelløkt
1 minutt renegade row
1 minutt kettlebell burpees
1 minutt med knebøy med kettlebell

1 minutt med push ups på kettlebell
1 minutt hvile
Gjenta.

SONY DSC

Der har du en rask kettbelløkt som får opp pulsen og gjør at du får trent hele kroppen på kort tid. Håper du tester økten. Om du gjør det må du gjerne tagge meg på instagram, @kristine_aure. Det er kjempe gøy å se deres endorfiner!
Med det sier jeg god helg!

 

Kristine  ​♥

4 kommentarer
    1. Diana
      En matplan som du finner på nettet vil dessverre aldri funke. Du må finne et kosthold du kan spise over tid for å klare å nå målene dine og holde deg der. Keto er stort sett ikke nyttig for de fleste. Vil heller anbefale deg at du får hjelp, slik at du kan få hjelp med noen som setter opp noe akkurat for deg. Da er sjansen så mye større for at du når målet ditt 🙂

    2. hei, digger bloggen diiin
      jeg har i sener tid begynt å tenke på keto diett og om det kan være noe for meg. Jeg har sett litt på denne matplanen. Er dette nor du kunne anbefale?
      https://bit.ly/38sGo2a

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg