FEM EBAY FAVORITTER

En skjult liten hemmelighet jeg har, er at jeg er veldig glad i Ebay. Flaut glad i Ebay faktisk! Jeg sitter støtt og stadig og klikker hjem noen duppedingser. Ebay er utrolig rimelig, i tillegg til at du kan finne ting som ikke alle andre har. Til tross for at jeg har handlet der mye det siste året, har jeg ikke gjort noen bomkjøp.

Bilde fra i sommer med både sports bh og shorts fra Ebay.

Når du skal handle på Ebay er det to hovedregler.
⋄ Handle kun fra de selgerne hvor det står Top-rated. Da vet du at de har gjort andre kunder fornøyde.
⋄ Lag deg en PayPal konto som du betaler gjennom. Om du skulle være så uheldig å ikke motta varen, får du pengene tilbake. 
Følger du de to tipsene, kan du trygt handle på Ebay. 

Fem av mine Ebay favoritter

Øreplugger
Uansett hvor mye penger jeg bruker på øreplugger, går de i stykker på en – to -tre. Jeg er nemlig veldig flink til å la ørepluggene ligge å slenge i vesken sammen med andre ting. Disse holder like bra som de dyre variantene jeg har kjøpt tidligere og lyden er helt ok. 

Sports bh
35 kroner koster denne sportsbhen! Jeg har, som du ser, flere farger. Den er vattert og sitter godt for oss som ikke har så store pupper. Da de er litt små i størrelsen, anbefaler jeg deg å gå opp en størrelse.

Lyslenke
Denne lyslenken er litt over to meter lang og har tjue lyskuler på seg. Den er batteridreven og av god kvalitet. Jeg har hatt min i snart et halvt år og er super fornøyd. 

Muffinsformer i silikon 
Disse er supre å bake med da silikonformer gjør at basten blir enklere å få ut av formen. Jeg har slike muffinsformer i silikon i mange varianter, hjerter, rundinger og stjerner.  

Refleks
Disse refleksene koster under tredve kroner og er helt geniale. Du kan feste de på skoene eller armene. De har to lys innstillinger, så de lyser enten hele tiden eller de blinker. Levetiden på de er også veldig bra. Jeg har hatt mine tre måneder nå. 

Handler du på Ebay? I så fall har du kanskje noen favoritter å dele med meg? :razz:
Ha en herlig tirsdag videre!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Kult😍 hvilken størrelse velger du? Jeg er for det meste XS/S. Er de veldig små?

    2. Jeg har kjøpt trådløse høretelefoner som jeg er veldig fornøyd med. Kan anbefale deg gruppen som heter ebay for jenter på Facebook 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg