I DAG

Hei og god mandag dere!
Etter en helt fantastisk helg i Stocholm, skal jeg innrømme at det var forferdelig tungt å stå opp i morges. Jeg klarte knapt å åpne øynene. Det ble to -tre kopper kaffe og en iskald dusj. Da våknet kroppen! 

Frokosten i dag ble en rar reste miks. Det var ikke så mye i kjøleskapet dermed brukte jeg det jeg hadde. Noen riskaker med smøreost, ketchup og skinke, tomat og agurk, flere skinkeskiver, stekte egg og et eple. Og naturligvis nok en kaffe. Det har blitt noen av de i dag!

Treningen i dag ble en fullkroppsøkt. Jeg var på forhånd forberedt på at det skulle bli en dårlig økt ettersom jeg var såpass trøtt, men dagens økt ble helt fantastisk! For dere som følger meg på instagram, @dedicationkristine, har dere kanskje sett på storyen at jeg klarte tre muscle ups?! Teknikken er riktignok langt fra bra, men det føles utrolig deilig at jeg klarte å komme meg over stangen tre ganger! Det er fremgang! Jeg håper på å klare fem muscle ups i ringer innen sommeren. 

Dagens økt så slik ut
 Muscle ups, med “jokke teknikk” 
3 sett * 3 repetisjoner
 Knebøy
4 sett * 8 repetisjoner 
 Dips
3 sett * 8 repetisjoner 
 Chins 
2 sett * 10 repetisjoner 
 Hip thrust
4 sett * 10 repetisjoner 

Etter trening i dag laget jeg raske havreboller. Det er en god gammel favoritt! Resultatet blir alltid saftig og godt, og de passer både som rundstykker og boller. Jeg toppet mine med vaniljekesam, syltetøy og bananskiver. Perfekt påfyll etter en skikkelig god treningsøkt! 
Nå venter middag. Jeg tror det blir taco i dag. Jeg blir aldri lei taco!

Håper mandagen din har vært knall og at uken din blir helt super :grin: Ta på deg et smil og forsøk å gjøre det beste ut av hver dag, så er jeg sikker på at dagene blir ganske så bra!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Anonym:
      Jeg har aldri testet maks løft, så det tyngste jeg har prøvd på vekter r 65 kilo. Da tar jeg 5 reps 🙂

    2. Det knebøyspørsmålet er sånn man spør om fordi man tror man viser interesse og forståelse, men så vet man egentlig ikke hva man spørom. Er bare stas å spørre. Haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg