SMILER FOR

Jeg tror helt ærlig at hver dag har noe unikt ved seg. Det er dessverre svært mange som lar dagene gå uten å stoppe opp og sette pris på det man har her og nå.  Når jeg står opp om morgenen, tvinger jeg hjernen min til å gjøre nettopp dette. Hver eneste dag finner jeg minst fem grunner til å smile. Når jeg lister opp disse i hodet mitt på morgenen, blir jeg med en gang mer opplagt, glad og ser frem til den kommende dagen!

I dag smiler jeg for
⋄ At solen skinner. Jeg sitter og ser ut av vinduet og den er allerede godt i gang med å spre glede i sjelen min. Sol gjør meg glad!
⋄ At jeg hvert øyeblikk har fullført min siste sykehuspraksis. Bare noen få arbeidsdager igjen!
⋄ At morgenkaffen, som jeg drikker akkurat nå, smaker utrolig godt. Jeg har testet en ny Nespresso kapsel og den falt virkelig i smak!
⋄ At bestevennen skal komme på middag. Jeg tror det blir taco, fordi, ja, jeg elsker taco!
⋄ At jeg skal øve på muscle ups på trening i ettermiddag. Jeg har et elsk / hat forhold til muscle ups, men øvelsen gjør meg likevel glad! 

Hva smiler du for? Finn minst to ting du smiler for akkurat i dag! 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg