DAGEN I DAG

Som dere trolig allerede vet, mener jeg at hver eneste dag har noe unikt og eget ved seg, og at vi alle burde bli flinkere til å sette pris på dagen i dag. Selv forsøker jeg alltid å finne noen årsaker til hvorfor akkurat dagen i dag er bra. 

Dagen i dag er bra fordi
⋄ Det er mandag og en ny uke. Jeg liker følelsen mandager gir meg!
⋄ Jeg har sovet lenge. Det er ikke ofte jeg sover til over åtte på en ukedag, men det har jeg gjort i dag!
⋄ Solen skinner utenfor vinduet og det varmer langt inn i hjerteroten min.
⋄ Jeg befinner meg på hytten. Her har jeg virkelig funnet roen de siste dagene. 
⋄ Akkurat nå har jeg en deilig frokost stående foran meg med nystekte rundstykker, proteinkaffe og godt pålegg.
⋄ Senere i dag, når jeg drar hjem, skal jeg møte en av mine beste venninner. Becca får jeg alltid til å smile!
⋄ Jeg har hatt tre dager treningsfri og nå kribler det i hele kroppen etter å ta seg en økt. Det skal bli skikkelig godt å trene etterpå!
⋄ Det er påske! .
⋄ Nå venter tre jobbdager, før jeg har en god langhelg fri.
⋄ Etter en liten helg på hytten føler jeg meg som et nytt menneske. Energi og humør er på topp!
⋄ Ja, livet og dagen i dag er egentlig ganske så bra! 

Hvorfor er dagen din bra? Lag noen punkter i hodet ditt eller skriv det ned i kommentarfeltet. Når du får tankene over på den positive siden, generer det enda flere positive tanker og jeg kan love deg at dagen din blir enda bedre :grin: Ha en strålende mandag!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Birgitte:
      Tusen takk for en utrolig koselig kommentar Birgitte. Nå gav du meg en enda bedre tirsdag. Høres ut som mandagen din var finfin. Håper tirsdagen blir det samme 🙂 Klem tilbake

    2. Takk for at du får meg til å tenke positivt. Du gleder mye Kristine :-):-)

    3. Det er så så så bra at du får oss til å tenke over hva som er bra med dagen i dag!
      I dag er jeg glad for å ha strålende vær, våkne tidlig og ha en rolig morgen, gjøre akkurat hva jeg har lyst til, høre fuglekvitter og tenke på at jeg skal lage middag til hele familien senere 🙂 <3 Takk for at du ga meg en fin morgen, ved at du fikk meg til å skriv ned positive ting med i dag!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg