HVA JEG HANDLER I SVERIGE

I går var jeg en tur over grensen for en runde matshopping. For en mat ntusiast som meg, er en dagligvareforretning i Sverige nærmest himmelen. Du finner jo så mye morsomt her som ikke er i Norge!

SONY DSC

Det viktigste for meg når jeg er i Sverige, er faktisk yoghurtnøtter. Jeg elsker Svenske yoghurtnøtter. Det er noe av det absolutt beste jeg vet!
Andre ting jeg handler i Sverige er
Kyllingfilet og kalkunfilet
Karbonadedeig, bacon, grassfeed biff og lammeburger
Diverse skinke, roastbiff og spekeskinke
Keso, kesella og kvarg i forskjellige farger 
Eggehvite på kartong
Fetaost, buffalo mozzarella, blåmuggost og parmesan
Riskaker i forskjellige smaker
Sukkerfritt syltetøy, ketchup med stevia, sursøt sennep og soya saus med mindre salt
Godis, yoghurtnøtter, nøttemikser og tørket frukt
 Diverse proteinbarer og Nocco smaker vi ikke har i Norge
Pepsi max

Denne gangen handlet jeg ikke så mye, da fryseren og kjøleskapet mitt var nok så fult. Jeg fikk likevel med meg diverse kjøtt og meieriprodukter, samt noen nyheter ter.
Werthers sukkerfrie creamy toffees karameller – disse er super gode
Nocco melon crush 
Pepperkakekrydder
American BBQ spice – dette krydderet anbefaler jeg sterkt
White chocolate almond proteinbar fra Barbells 
BFree pitabrød
Diverse Lohilo is – salted caramel er favorittsmaken min
Diverse Barebells iser

Jeg er positivt overrasket over isene fra Barbells. Spesielt synes jeg salty peanut var veldig god. Denne smaker nærmest som vanlig snickers is. Prisen er riktignok litt stiv, men jeg håper disse kommer til Norge etterhvert også. Et sunnere alternativ til vanlig is. 

Kristine ♥

24 kommentarer

Siste innlegg