SUNN OG LETT

Reklame |

De siste ukene har jeg testet Sunn og Lett kasse fra Adams matkasse. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk. Jeg er et matglad menneske og det er viktig for meg at maten jeg spiser både smaker godt og gjør godt for kroppen. Etter to uker med Sunn og Lett kassen, er jeg positivt overrasket og kan trygt anbefale denne videre til dere.

Akkurat nå har de en kampanje gående hvor du får 20 % rabatt på de 3 første leveringene ved bruk av koden TAKKDEDICATION
Dette gjelder ikke bare på sunn og lett kassen, men på alle matkasser.

Jeg valgte Sunn og Lett kassen, da dette er en kasse som har mer grønnsaker, fiber og generelt sunne oppskrifter. Her er det også alltid en kjøttfri middag i løpet av ukens fem middager. En matkasse for meg og deg som ønsker å spise sunt og variert.
I tillegg til denne kassen kan du blant annet velge mellom Ekspress kassen, Familiefavoritter, Inspirasjonskassen og Fri for gluten og melk kassen.

Å få middagen levert på døren var en gledelig overraskelse. Jeg har ikke tidligere tenkt over hvor mye tid jeg bruker på å planlegge ukens middager, handle inn og lage mat. Disse ukene har jeg spart mye tid og det har også vært moro å teste ut retter og oppskrifter som jeg ellers ikke ville testet. 

Jeg falt veldig for fiskemiddagene, da jeg er noe dårlig til å lage fisk til middag selv. Min favorittmiddag så langt, er pannestekt skrei med hvitløksbakte grønnsaker og rødvinssaus. Klar på 25 minutter og masse deilig smak!

Har du lyst til å prøve deg på en matkasse fra Adams matkasse, uavhengig om det er sunn og lett eller en annen variant, får du 20 % rabatt på de 3 første leveringene ved bruk av koden TAKKDEDICATION her. Dette tilbudet varer ut april. 
Ha en fortsatt fin fin onsdag :razz:

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg