SYV TING

Jeg laget meg akkurat en kopp proteinkaffe og jeg klarer aldri å vente til kaffen har kjølt seg ned. Jeg ender alltid opp med å ta en stor slurk med en gang og brenner meg på tungen. Jeg lærer aldri. Må le av meg selv, altså!

Jeg selger masse av treningsklærne mine på appen tise. Kristine_m_a heter jeg der om du vil sjekke det ut. 

Jeg er bare utrolig glad for tiden. Det er mye kjærlighet og glede i livet mitt akkurat nå og jeg har det rett og slett fantastisk bra! 

Jeg vil egentlig bare ligge i sengen og se på Westworld i dag. Den serien er så bra! Jeg vil bare se alle episodene med en gang. Har du ikke sett serien enda, må du gjøre det med en gang.

Jeg kjøpte meg den nye proteinbaren til Barebells, White Chocolate Almond. Herlighet så god den var! Her har jeg fått en ny barfavoritt. 

Jeg har brukt instasnap en del i det site, men jeg innså akkurat at jeg er ganske dårlig på å se på andres story selv. Så jeg er litt nyskjerrig. Liker dere instastorys? Ser dere på dem eller er det undøvendig bruk av tid? 

Jeg har dilla på Sam Hunt. Jeg har egentlig aldri vært fan av country musikk, men det er noe med stemmen hans som gir meg gåsehud. 

 

Kristine  ♥

8 kommentarer

Siste innlegg